Η καλοκαιρινή σεζόν και η εποχή των δερματικών παθήσεων! 

Η καλοκαιρινή σεζόν είναι ΕΔΩ αλλά είναι και η εποχή των δερματικών παθήσεων! 

Η ακμή και τα σπυράκια είναι πολύ συχνά φαινόμενα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού λόγω της ζέστης & του ιδρώτα που κολλάνε στην επιδερμίδα μας. 

Εννοείται ότι πρέπει να ακολουθείς αυστηρά την καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς σου άλλα καλό θα ήταν να προσθέσεις αλλά και να αποφύγεις ορισμένα τρόφιμα από τη διατροφή σου.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Ενώ τα θαλασσινά είναι μια από τις καλύτερες πηγές, τα ωμέγα-3 μπορούν επίσης να βρεθούν στα:

Αβοκάντο
Σπόροι chia
Λιναρόσποροι
Σολομός
Καρύδια

Αντιοξειδωτικά

Το πράσινο τσάι είναι ένα από τα πιο υγιεινά ροφήματα με πολλά οφέλη για την υγεία. Βελτιώνει την λειτουργια του εγκεφάλου, την ενίσχυση του μεταβολισμού, την καταπολέμηση του καρκίνου και την πρόληψη εμφάνισης ακμής.

Μούρα
Πιπεριές
Σπανάκι
Κολοκύθι
Μελιτζάνα
Σόγια beans
Κοκκινο κρασί

Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος είναι ένα άλλο θρεπτικό συστατικό με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιφλεγμονώδη που θεωρείται ότι βοηθά στη μείωση της ακμής.

Μαύρα φασόλια
Σπόροι κολοκύθας
Κινόα
Καστανό ρύζι
Βρώμη
Κουκουνάρια
Αμύγδαλα
Κάσιους
Φακές
Ρεβύθια

Προβιοτικά

Τέλος, τα προβιοτικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να θρέψεις το σώμα σου από μέσα προς τα έξω… και δεν υπάρχει καλύτερο προβιοτικό από το  γιαούρτι!

Τρόφιμα που προκαλούν ακμή

 

Γάλα
Τυρί
Παγωτό
Βούτυρο
Άσπρο ψωμί
Άσπρο ρύζι
Λευκές πατάτες
Οτιδήποτε τηγανητό
Οτιδήποτε έχει υποστεί επεξεργασία
Οτιδήποτε περιέχει ραφιναρισμένη ζάχαρη
Κατεψυγμένη πίτσα
Πρόχειρο φαγητό
Σνακ όπως πατατάκια
Τρόφιμα που περιέχουν λίπος
Fast food
Σοκολάτα

Cart
  • No products in the cart.